3/2-11

Heeeiie!
Idag hade jag matteprov som jag inte ska prata om för det gick sjukt dåligt! Efter skolan åkte jag till ica med mamma. Vi handlade mat och shitchattade lite med mormor som vi träffade där. När vi kom hem åt vi taccos, BÄSTA! Jag och Ebba tittade på "The Bachelor" medan vi åt. Alltså jag kan inte fatta hur man kan villja vara med i ett sånt där pogram. Är det något av alla de där som har lyckats eller? Nääeee tror inte det va? Samma sak med "Bonde söker fru" och "Ensam mamma söker"... Det roligaste var när reklamen för nya sesongen av "Ensam mamma söker" kom. När dom sitter bland massa stenar och typ kryper upp mot kameran, hahahaha så himla kul!!

Nu sitter jag och målar naglarna och lyssnar på musik. Kommer troligtvis gå och duscha och sen gå och lägga mig när nagellacket har torkat. Jag är alltid så sjuukt osmart att jag alltid målar naglarna precis innan jag ska duscha...
Jag har säkert hundra stavfel men jag orkar inte läsa igenom så STÅ UT!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0