Naglar

Tänkte visa ett tips på naglar. Det här är faktisk väldigt lätt att göra och man behöver inte en massa avanserade saker. Allt jag har använt är baslack, topplack, silverglitter, och små rosa paljetter. Man kan köpa det i nagelsalonger eller på t.ex. Åhlens. Nu har ju inte alla såna här långa naglar naturligt vilket man behöver om man ska göra t.ex. fransk. Något man kan göra är att köpa lösnaglar och sedan måla dem som man vill ha dem. Själv tycker jag inte de brukar hålla så bra så jag brukar försöka spara mina egna naglar. Har man korta naglar kan man köpa ett förstärkningsnagellack så går det lättare att få dem längre. Smörj in naglarna med nagelolja nån gång om dagen. Det brukar också hjälpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0