Orienteringsdag

Tjena mittbena!

Orienteringen idag gick bra, eftersom jag Elin och Meroniiish är bästa teamet!!
Nu sitter jag och lyssnar på lite Rihanna, hela hennes nya album är grymt tycker jag, fast jag spelar väl sönder dom låtarna också snart som alla andra...
Just det igår fick jag min fåtölj till mitt nya rum. Den är jättefin så jag är superglad :D!

Imorgon har jag matte nationella... Vi får väl se hur det går. Jag orkar inte vara nervös över det så jag tar det som det kommer. Jag är fett taggish för jag och banan ska cyckla till skolan i morgon :D. Det värsta är att jag slutar typ 20 i 5 så jag måste cykla hem själv fett sent när jag är helt slut efter typ 9 timmar i skolan. Egentligen har jag sovmorgon till 10 på onsdagar men den har gått bort tre gånger i rad nu på grund av alla prov, vilket suuuuger-.-, men vad ska man göra liksom..?

Nu ska jag soval, puss<3<3

Jag lägger upp en av mina favoriter från Rihannas album:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0