Update!

Okej som vanligt suger jag på att uppdatera. Jag tänkte ladda upp lite bilder från i fredags. För er som inte vet det så fyllde bästa Amandiita 17 år och det skulle självklart firas med en överraskningsfest. Jag orkar inte berätta hur allt gick till för de senaste två veckorna har det varit det ända som funnits i mitt huvud och jag skulle gärna vilja släppa det :P, haha. Jag var nämligen skitnervös för att det inte skulle fungera, eftersom jag träffar Amanda 24/7 så var det väldigt svårt att inte försäga sig. I fredags (dagen då festen skulle vara) kommer jag in till lektionen i datorsalen och berättar allt för Meron. När jag sedan vände mig om fick jag syn på något jag inte alls gillade... Amanda satt framför mig. Jag var säker på att hon hört men tydligen hade hon inte det sa hon. Hon hade inte anat någonting. Hon hade bara varit sur på precis alla under hela dagen eftersomm alla hade svikit henne, vilket var själva planen. KAPISCH!!!
Nu började jag berätta i alla fall, haha men det är långt ifrån allt. Mer får ni i alla fall inte veta, jag bjussar på lite bilder istället ;)...

Innan festen gick vi hem till Amanda med tårta och presenter:


(bara vi som fattar, och tänker inte förklara heller, så slösa inte hjärnkapacitet på att försöka förstå...)

Vi sjunger flitigt "ja må hon leva" i stämmor (vilket säkert inte lät särskillt bra eftersom vi hade tränat i ungefär en sekund innan)


Amanda fick äntligen sin Falska Fiona (ingen idé att slösa hjärnkapacitet här heller...)

Såhär överraskad blev hon :D HAHAHAHAHA!!<3






Jag har säkert 100 stavfel men jag orkar seriöst inte läsa igenom:P

puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0