Torsdag 13/5

Idag sja jag vara med hanna, jag tror vi ska ta en massa roliga kort. Planen var att gå omkring utomhus men det börjar se ut som om det kommer börja regna när som helst :S. Hoppas, hoppas hoppas att det intye gör det!!

Igårkväll åkte jag och Banan hem till Jennifer där Elin var också. Vi tittade på en film som hette "Dear John". Jag tycker den var riktigt bra faktiskt. Visst den hade sina stunder när den var ganska tråkig men det har ju alla filmer... Riktigt sorlig var den i alla fall, vi satt självklart och böla som vanligt...
Nu måste jag gå!

Pusspuss<33


Kommentarer
Postat av: mormor

Va´ fin i håret du är på kortet.

Kram

2010-05-14 @ 11:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0