Onsdag 19/5

Nu är jag hemma. Jag gick hem med Isabelle till ica sen cyklade jag själv sista biten hem. Tror jag ska försöka komma en bit på mitt teknik, människa, samhälle projekt efter middagen. Jag vill verkligen kunna bocka av lite saker för jag känner att det är lite mycket nu haha. Kul att jag började skriva blogg igen när det är som mest i skolan. För det första borde jag inte lägga ner tid på bloggen för jag hinner knappt med allt plugg och för det andra blir det inte ens rolig läsning om jag bara ska skriva om plugget och mina cykelturer till skolan, haha :p.

Något kul har jag i alla fall att berätta... På fredag är det utsparksfest för NT-Gymnasiet vid kalhällsbadet med grillning och lekar och massa annat. Det ska bli kul! Vi får hoppas att det inte regnar bara :S...
Nu ska jag börja plugga!!

See ya<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0