Maj 31, 2010

Hej Hallå Hej!!!

Det var ett tag sen... Jag har så himla mycket i skolan just nu. Idag lämnade vi in våran Teknik/människa/samhälle uppgift vilket känns jätte skönt. Alla har haft så himla mycket panik över det där men nu är det klart. Sen att våran lärare ska börja med en ny uppgift på torsdag är ju en annan sak. Jag fattar inte vad han tänker med vi kommer typ ha en lektion på oss att göra den!
På onsdag har jag fysikprov. När det är klart kommer jag typ sväva på rosa moln! Haha nejdå, men jag har jätteångest just nu över det. Jag har liksom inte hunnit plugga på det så mycket på grund av allt annat och jag fattar absolut ingenting. Jag antar att det blir ig där asso :S...

I fredags var det överraskningsfest för Alexandre. Det var superkul förutom att något hände med avloppet så det började stinka hundbajs i hela lokalen i typ en timme. Haha så festen fick flytta ut ett tag medan vi vädrade sen var allt igår igen! Jag orkar inte berätta mer så jag lägger upp lite bilder istället ;)...

Puss<33










And the birthday kid!


GRATTIS :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0