Ehhm, Tråkigt!?

Hanna says:
ehhm hej?

Emmelie says:
ehhm hej?

Hanna says:
emmh vad gör du?

Emmelie says:
emmh jag äter middag
ehhm du då?

Hanna says:
ehhmm fett sent? jag har precis gjort klart mitt trädprojekt

Emmelie says:
ehhm jaha bra jobbat! ehhm ja men jag har varit och räknat matte juh

Hanna says:
ehmm juste!

Emmelie says:
ehhm ja!
ehhm vad ska dy ha på dig på fest ??

Hanna says:
ehmm jag vet inte
ehhm du då?

Emmelie says:
ehhm jag vert inte
ehhm hur många sidor blev ditt trädprojekt?

Hanna says:
ehhm 15 sidor

Emmelie says:
ehhm cool du e
ehhm, publicera en bok av det?

Hanna says:
http://open.spotify.com/track/7FxmsmphMyy09gdqGHeqFC
fett bra låt!

Emmelie says:
ehhm?

Hanna says:
ehhm jag funderat faktist på det ehhm du får läsa den i morgon ehhm jag är fett stolt

Emmelie says:
ehhm jag kan bläddra men jag pallar inte läsa
ehhm låten va fett dålig -.-

Hanna says:
EHHHMMM du vet inte vad du pratar om
ehhm det är bilderna som är fina

Emmelie says:
ehhhhhhhhmmmmmmmmm jag vet precis vad jag pratar om
ehhm då räcker det om jag tittar på dom

Hanna says:
ehhm jag
ehhm när ska du skriva blogg?http://open.spotify.com/track/2UHsGTwOU7P3vFo6bQytlX 
 ehhm den är bta
ehhm bra*
ehhm ge den rn chans
ehmm en*

Emmelie says:
ehhm jag är fett iriterad jag hade skrivit ett inlägg som tog typ 1 timme att skriva, det va fett långt precis när jag tryckte på publicera så slutade mitt internet att funkaehhm asso det va om typ hela helgen med bilder och allt.ehhm nu är det typ, ehhm, borta
ehhm, ?????!!!! det e inte musik om skriker ju bara fan.

Hanna says:
Ehhm estackars!
ehhm jooo det är bra musikehhm jag ska borsta tänderna nu ehhhhmmmm!

Emmelie says:
ehhhm ja verkligen
ehhm nej
ehhm okej?

Hanna says:
ehhm jag är tillbaka ehhm men jag tror jag ska sova nu

Emmelie says:
ehhm tråko
ehhm godnatt love you

Hanna says:
ehhm godnatt älskar di med ehhhhhhhhmmmm!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0