Juni 6, 2010

Hejsan!

Det känns som att det här dagen har hållt på hur länge som helst, men ändå har jag inte hunnit få allt jag velat göra gjort. Jag har matteprov i morgon, inlämning av Archicaden, so läxförhör (som jag lovar att hon kommer räkna som ett prov) och Teknikredovisning. Fatta! Asso palla lägga fyra saker på samma dag :O, vad tänker dom med?!

Jag har inte hunnit skriva så mycket i helgen men i fredags var jag på Elins utspringning och mottagning (lägger in bilder senare) och igår åkte jag skyview, ni vet hissen som går utanför globen. Sen på kvällen var jag på bio och såg en sräckfilm med Dani och Jessica.
Nu hinner jag inte skriva mer...

Puss och Godnatt<33



Love you bebis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0