Juli 1, 2010

Fy vad dålig jag har blivit på att blogga nu för tiden! Måste skärpa mig...
igår var jag med Ebba på bio. Vi tittade på Elcipse och jag satt och skämdes över alla som skrek så fort något av killarna dök upp. Asso seriöst kan dom sluta eller, vad är problemet?! I alla fall folk som gillar Twilight tycker säkert att filmen var skitbra men jag tycker alla tre har varit lite småtråkiga, men man måste ju i alla falls se dem...

Just nu sitter jag och väntar på att Ron ska skicka sin spotifylista till mig. Medan jag väntade skickade hon en bild som båda av oss verkar gilla. Feeet snyggish, min blivande man!!! DEN DU BANAN...

Puss<33



Kommentarer
Postat av: Ron

Now Listen Harry Potter! He's mine!! If you dont respect it, then I will call Voldemort, and let him avada kadavra your ass!

2010-07-01 @ 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0