Workin' Day and Night

Hello!

Dagen har varit jävligt seg. Hatar torsdagar, det är den sämsta dagen på vårat sugiga schema så man kan ju inte direk säga att jag var taggat på att kliva upp ur sängen i morse, men duktig som man är så gjorde jag självklart det, haha...

Efter skolan gjorde jag smoothieeeee, Olivia som har fått mig att börja med det btw. Sen satte jag mig fremför Tv:n och började titta på Fantastic-4, men jag somnade såklart efter halva filmen så jag får se klart den nån annan gång. Jag vaknade vid sju, åt middag och satte mig och pluggade. Nu tre och en halv timme senare är jag klar. Jag hann repitera ganska mycket i matten, läsa svenska och förberätt mig för min samhällsredovisning om Haiti som jag har imorgon.

I morgon efter skolan ska jag och Amanda till KTH och plugga matte med vår privatlärare. Haha vi har hunnit få ihop en hel helg nu. Vi har pluggat på en sondag, en lördag och en fredag... Visst låter det kul? hah...
Jag tycker ändå inte att det är så farligt för jag lär mig skitmycket så det är bara bra.

Jag kommer få plugga överdrivet mycket i helgen ändå. Vi har matte "prov" på måndag, ska ha hunnit läsa 70 sidor i en bok och sen har jag och Elin en engelska redovisning på måndag också, fyfään vad segt säger jag bara...

Nu ska jag gå och ducha och sen är det bara att på min skönhetssömn som gäller!

Nattinatti <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0