Söndag

Okej förlåt för min dåliga uppdatering, jag ska bli bättre!

Just nu sitter jag och pluggar svenska, jag vet nämligen inte om jag har prov imorgon eller inte :S...
Idag har jag också träffat min och Amandas privata mattelärare och räknat i två timmar med henne. Det fungerade jättebra, hon verkar vara bra och nu förstår jag allt mycket bättre :D!

Igår fyllde min bebis år, Hanna Panna! GRATTIS I EFTERSKOTT ÄLSKLING<3<3<3<3 Hoppas du hade en superfin dag! Kvällen började hos Hanna med att vi kom över med tårta, den var asfin! (min ide by the way, haha) Sen skussade Elin oss till Sir Robinito. Där var det kulkul :D! Jag fick träffa Isabelle också, har saknat dig <3!

Nu måste jag fortsätta plugga!

Pusspuss<3

Some pics from yesterday:









Kommentarer
Postat av: amanda

Man stavar det såhär: skjutsade!

2010-01-18 @ 07:33:29
URL: http://amandabp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0