Pulka och American pie

Hejsan!

Jag kom nyss hem från Hanna. Vi hade skitmysigt. Jag kom till henne runt ett och sen gick vi till backen. Där hoppade vi i våra sopsäckar och åkte pulka. Vi var inte där så jättelänge, det blev bara en timme eller nått men det räcker för oss, haha.
När vi kom in gjorde vi varm choklad och tittade på American pie som vi hade bestämt haha. Vi har också hunnit med att titta på ett avsnitt av The Hills och ett avsnitt av The City. Haha, vi älskar det!

Nu ska jag snart äta middag, sen vet jag inte vad jag ska hitta på...
I morgon ska jag gå på Avatar med Mamma och syster tror jag. Det ska vli kul. Jag har velat se den sen den kom för alla har sagt att den är skitbra, så det ska bli kul :D!

Puss<33

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej

Lovar att filmen var jättebra. Morfar å jag såg den i söndags. KRAM KRAM

2010-01-04 @ 19:28:34
Postat av: Melrose

Du har ändrat din design:) fett fin:) fast den hade varit finare om jag varit med på en bild...:D(a) hihi



PUSSSSSSS<3<3<3

miss u girl

2010-01-04 @ 20:53:45
URL: http://melroseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0