Here we come Tarzan!

Jag har verkligen inte haft någon lust att skriva på sistone, så det har blivit lite dålig uppdatering...
Har fortfarande inte någon lust men jag slänger in ett kort inlägg nu i alla fall ;).

Idag har jag varit i skolan. Runt kl 19.00 kom Elin och Hanna och hämtade mig med bilen för hon har tagit körkort idag, GRATTIS :D! Hon var snäll och skussade oss till Barkarby. Därifrån åkte vi till balettakardemin och dansade något som hette "Jungle/Bootylicious" haha! Det var superkul och skitjobbigt :D. På vägen hem köpte jag och Hanna varsin juice som vi drack på tåget hem. Sen hämtade Elin oss i Barkarby igen och skussade hem oss.

Nu ska jag nog ta och sova. Jag kan sova ända till halv tolv i morgon om jag vill för jag börjar klockan ett... Superskönt :D!

Godnatt<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0