Bara för att vi e geeeks Hanna! COOLA geeks!

Hello på er också geeks! <3

Jag kom nyss hem från Hanna Panna, Jess Pess var också där. Vi tittade på "Pearl Harbor" för jag hade inte sett den tidigare. Tuuuur som fan att jag såg den idag, Shame on me om jag skulle missat en så bra film :S...
Ni som inte har sett den MÅSTE se den! Men jag antar att det bara är jag som är efter, haha.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. But I'm a busy woman you know, så nått hittar jag väl på...
Haha nej men jag ska hitta på något i morgon, känner verkligen för det!

Chattar med Hanna just exakt nu och vi har bestämt att vi ska hitta på något, så där löste de sig.
I'm a busy woman again :D, haha!
Nu e de också bestämt att vi ska åka pulka.
Here's the conversation geeks, haha bjussar på den för jag har så tråkigt :P...

Emmelie says:
do you wanna hit på nåt

Hanna says:
yeeeeahh sure!
what?
eller vad ska man säga? Xd

Emmelie says:
whatever you wanna do

Hanna says:

you can bestämma hur stavas det?

Emmelie says:
you can deside
decide
ingen aning

Hanna says:
jag tror det stavas så faktist
aja jag tycker vi hittar på nogt kul ^^
har du åkt pulka i år?

Emmelie says:
neej
de har jag faktiskt inte

Hanna says:
lets do it
eller?
let´s
ellerrrr

Emmelie says:
yeaaa
but i don't have a puuulkish


Det blev också bestämmt att efter pulkan så ska vi titta på American pie och dricka varm choklad, hihi:D där har ni min kommande dag. Vårsågoda!

Nu ska vi sova! busy day tomorrow you know...
Såå vi säger godnatt.

Dröm sött, vakna blött!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0