Bara för att jag känner att jag vill dela med mig av något extra!

Emmelie says:
jessica du måste börja äta fisk
annars kommer tomten o tar dig!!!!!

Hanna says:
omedelbart!

`jessica :] says:
hahhah yeah right
varför

Hanna says:
annars är man inte snäll....

Emmelie says:
en del av livet
man måste bara för att överleva

Hanna says:
life is a bitch you know

Emmelie says:
aaa real biiiiiiitch

Hanna says:
jag tror hon är lite rädd?

Emmelie says:
tror jag med

Hanna says:
Jessica are you still there?

`jessica :] says:
jaa

Emmelie says:
jesssssica kolla inte ut genom ditt fönster inatt för där går tomten och vickar
om han ser dig e de kört

`jessica :] says:
hah tyst

Emmelie says:
I promise

Hanna says:
i promise to

`jessica :] says:
men vadå tomte + fisk ;S

Hanna says:j
aaa man måste vara snäll och äta upp sin mat! gud bevare dig om han får se hur mycket mat du har slängt i skolan...

Emmelie says:
jaaaa
elaaaakt mot alla tunna barn därute i världen
Michael skulle också blivit galen

Hanna says:
tänk på de stackars barnen i Afrika!

Emmelie says:
precis
!

Hanna says:
En blomma i afrikas öken.....
det är jag och Emmelie
survivers
vi åt den sista tuggan!

Emmelie says:
exakkkkkttt
you're gonna be dead loooong before that

Hanna says:
Vad gör du Jessica?
Säg inte att du pullar

`jessica :] says:
men snälla töntar

Emmelie says:
vill att tomten ska ångra sig genom de...
pullipollpull jessica!

Hanna says:
Jag skulle inte nämna det ordet om jag var du....

`jessica :] says:
ajaj men nu får ni chatta alone bye bitches jag ska se på aa

Emmelie says:
fuck u

Hanna says:
hon ska inte alls se på aaa

Emmelie says:
nej

Hanna says:
hon ska knulla tomten


Jessica <3 Tomten


Jag vet... we are as sick as we can get, men vafan nu vet ni det med ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0