Tisdag!

Hellu Hellu!

Jag har inte skrivit på ett tag med det är ni väl vana med vid det här laget, haha...
Det har hänt lite saker sen jag skriv sist, det har ju trots allt varit påsklov :D!
I Fredags var det fest för Linda som hade fyllt år, GRATTIS!! Lördagen spenderade vi hos mamma och pappas kompisar, det var väl helt okej men jag föredrar mina egna vänner, haha<3! I söndags var jag i Kista med Dani och Sir Robinito och åt middag. När jag kom hem fick jag sätta igång att plugga till en sak som jag skulle haft förhör på idag men självklart skuter läraren upp det så jag antar att jag att hela kväller och pluggade i onödan, fast det är ju skönt att man redan kan det mesta ;)...

På lovet har jag också varit och shoppat med mamma, träffat mina kusiner och varit på nån bilmessa i Jönköping, sett Chip Foose (som ni säkert inte vet vem det är), varit på påskmiddag hemma hos mormor och morfar, övningskört lite och varit med mina frieds!!!

Just det jag skrev ju att jag skulle gå på bio och titta på "Shutter Island". Jag måste säga att det var riktigt dålig, man fattade ingenting (i alla fall inte jag och några till) så vi var tvugna att få allt förklarat efteråt. Då blev filmen (enligt Hanna) lite bättre. Det spelar ingen roll för alla gick därifrån psykiskt sjuka för filmen var helt spyco...

Just nu sitter jag och diggar min nya favoritlåt, haha I lööv it!!

Bye<333
 
Bilder från i fredags innan vi gick:


Haha töööntarna #1

Misslyckat hopp, eller dålig fotograf, hahaa

Kommentarer
Postat av: Bobbin!

vad i helvete! träffade du chip foose? ;O :O han är KUNGEN!

2010-04-14 @ 00:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0