ägg ägg mera ägg ät så får du skägg

heejj
Amanda ligger och sover, men egentliger tror jag hon rullar en knapp. Jessica tittar på och ler. Hanna ser allmänt ccool ut. Igår var jag med mitt crew, efter att ha tagit en gemensam "dusch" gick vi alla och la oss i våra sängar. Sen kollade vi på en väldigt intressant film, vilket gjort oss utmattade och vi somnade. Jessica är hungrig, på vad vet jag inte... men det ska nog gå att lösa. amanda gosar in sig i täcket 

Amanda:
-"Emmelie sluta glo på mig"

samtliga minus Amanda:
-Hahahahahha

Emmelie:
-I torsdags... eeehh jag vet inte skriv vad du vill

Jessica:
-Vad ska jag säga... jag heter Jessica, nää jag skoja.. ehhm Emmelie berätta om ditt liv

Amanda:
- Hällå, tycker ni inte det är kallt... va?

Emmelie:
- nä det är skönt

Amanda:
- Mmmm vad mysigt!

Jessica:
-Emmelie du är pervers.. (gnuggar sina läppar)

Emmelie:
-Jäsp

Jessica:
- Emmelie gissa hur måna spotlights det finns i taget.. kolla snabbt

Emmelie:
-9

Jessica:
-du räknade.. (sur min)

Jessica:
-Gissa vilken färg ariels stjärt är

Emmelie:
- stjärt hål stjärt hål stjärt hålet... med daddlar

Jessica:
-hihihih (peddo blick)

Emmelie:
-Faktost inte 

Jessica:
-Passa dig jävligt noga höhöhöh den är så jävla skön... Emmelie säg det exakta kolckstaget

Emmelie:
-ehhhm

Jessica:
-jag har sovit här typ hela natten (pipig näsa)


Emmelie:
-Vad skulle du välja om du fick en jätte stor mjuk boll på dig eller en lite som någon smashar på dig 

Jessica:
-stor 

Emmelie:
-Så.. du gillar stora bollar?

Jessica:
Jag kissra snart på mig.. nu ska jag berätta.. kommer du ihåg när din mamma berättade en spökhistoria och min mamma kom och bara möööhh

Emmelie:
- hihih jaa 

Jessica:
-när kommer din mamma?

Emmelie:
- 11, vill du ha skjus då amanda?

Amanda:
-.. öööhh vaa??.. öhh näää.. 

Voff 

Jessica:
-En lite vovve.. eller elvis kanse.. hallå ska jag visa ett rolig klipp på youtube sen

Emmelie:
Is this real life?

Jessica:
Vad äcklig du är, du kan ju inte bajsa här!

Amanda:
Hallå ni vet när ni pratade om tavlan.. då fick jag en bild i huvudet om hur den såg ut... asså jag ser inga fåglar 

Jessica:
du måste se fåglar 

Amanda:
Den där fågeln då... jaha nu ser jag den gröna fågeln.. en, två, tre... men jag fattar inte... jahaaa nu ser jag den där fågeln.. vad svårt det är att tyda dom 

Emmelie:
det är ingen jävla karta det här.

Amanda:
Asså jag har typ sovigt hela tiden.. gud vad skönt.. duscha? vi har inte duschat.. 

Emmelie:
skriv mer jag vill höra

Amanda:
Mikael... MIKAEL.. Elenore 

Jessica:
-vad heter katten då

Amanda:
-Elsaaa

Jessica:
-vad heter min pappa

Amanda:
-nä jag vet vad han heter ehhhh vänta 

Jessica:
-r

Amanda:
-säg andra 

Jessica:
-a

Emmelie:
-RAMI... vad heter amandas gissedjur 

Amanda:
En heter falska Sussi en heter falska My en heter My en heter Fiona 

NU ska jag dra till blåkulla
GLAD PÅSK!




 






  


Kommentarer
Postat av: Peter

Roligt inlägg

2010-04-05 @ 15:32:57
Postat av: Sara

Låter kul!

2010-04-05 @ 15:33:44
Postat av: Gun

Det här inlägget var väldiht bra skrivet? vem är författaren? kram

2010-04-05 @ 15:34:31
Postat av: Mia

Glad påsk på dig kära vän!

2010-04-05 @ 15:35:25
Postat av: Ett stort fan

Jag fick rysningar i kroppen när jag läste detta! ekta vänskap!

2010-04-05 @ 15:37:26
Postat av: ola

Vilken film såg ni? :)

2010-04-05 @ 15:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0