Glad i dag :D

Hollaa amigos!

Det här skoldagen var ganska rolig faktist. Vi hade jätte lång rast så jag, Olivia, Ida, Isabell, Elin, Alex och Mathias gick till ishallen som ligger jätte nära våran skola och åkte skridskor. Vi fick andvända jätte äckliga låneskridskor efetrsom att vi inte hade planerat att åka skridskor från början, men det var kul ändå. Nu har jag precis kommit hem ifrån skolan och snart ska jag se på top model.

I går var vi lediga i från skolan och då åkte jag till stan med Isabell, Olivia och Ida. Det var jätte kul, men jag köpte inget för jag har inga pengar för tillfället. Annars var jag bara hemma och var sjuk den här helgen förutom på fredagen. Då var jag hemma hos Amanda och kolla på film och pratade hela kvällen. Det var jätte mysigt.

Nu har Top model börjat! Adiooos <3


Tyra Banks är sjukt snygg eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0