Nacka forum

Helloooou!!

Idag har jag varit i skolan. Jag gillar torsdagar. Jag börjar lagom tidigt och slutar klockan två. Det är skitskönt tycker jag. Efter skolan åkte jag hem. Jag gick ut med Ellen och sen åkte jag, mamma och syster till Nacka forum för att shoppa. Jag skulle köpa kläder som jag ska ha på mig på dopet nästa helg...

Just det jag har inte sagt att jag ska till skåne på dop nästa helg. Min minsta kusin Abbe ska döpas så då måste man ju vara där :). Det ska bli mysigt med en liten resa, hehe!
I alla fall, jag hittade absolut ingeting. Varför är det alltid så??? När jag verkligen behöver något till ett speciellt tillfälle så finns det inget. Jag hittade bara en fin svart tröja. Den är jag nöjd med!

Nu har jag tittat på idol och pluggat lite engelska. Jag har förhör i morgon så då måste man vara förberedd!!
Nu ska jag lära mig min svenska redovisning som jag ska presentera i morgon också. Fyfyfy det ska inte bli kul:(.

God natt, skriver snart<33


En bild från i fredags<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0