Måndag måndag måndag...

Hejsan!

Förlåt att jag inte har skrivit men jag har så mycket annat att göra. Idag har jag varit i skolan. Hade en sjukt lång och jobbig dag med den tog slut till sist. När jag kom hem från skolan skulle jag titta på "Top model" men det var tydligen bara "Top model australien" och det suger så jag somnade haha. Jag vaknade av att Ellen kom och pussade på mig så då gick jag upp. För er som inte vet det så är Ellen min hund, inget annat. Haha, kan misstolkas lite annars:P! Nu vet ni...

Jag har just färglaggt vårat arbete som vi håller på med i staden och framtiden och nu sitter jag och dricker te framför datorn. Jag har också hunnit med att titta lite på "Svenska hollywoodfruar", jag tycker det är skitkul för vissa e så patetiska. Haha jag gillar sånt!

Nu ska jag ducha och sen lyssna lite på musik. Sen blir det att sova!!!

puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0