Fredag och helg!!

Hello Hello!

Idag har jag varit i skolan. Vi hade en skitpinsam presentetion på svenskan men det gick bra. Efter skolan gick jag och Hanna Banan till Jakobsberg. Där satt vi och snackade skitlänge. Ett mycket roligt ämne tycker jag, haha...
Ikväll ska jag till Amandiita. Vi ska snacka en massa och titta på "Män som hatar kvinnor". Jag älskar den filmen, så jävla bra!

Jag har lång helg för vi har inga lektioner på måndag. I'm free :D. Det är verkligen jätteskönt. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på men något kul blir det säkert!
Nu ska jag dra till Amanda, jag ska vara där kvart över och jag måste leta efter filmen som jag ska ta med mig också...

Puss Puss, ha det bäääst ikväll!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0