090909

Tjooo bloggen!

Det var länge sen. Jag tänkte slänga in ett inlägg nu medans jag sitter och väntar på att börja plugga. Haha egentligen kan jag börja nu men jag har bestämt mig för att börja efter maten...
Idag började jag klockan 1 och hade en lektion. Sen gick jag och Isabelle hem till mig för att börja med vårat arbete som vi håller på med på staden och framtiden. Otroligt nog så är vi nästan klara så det är skitskönt.

Igår hade jag dans för första gången. Det var verkligen skitkul. Nu har jag ont i hela kroppen för man använder muskler som man typ aldrig har använt förut. Så jag är stel som ett as idag och det kommer nog vara värre imorgon. Hehe men det är bra då vet man att man har tränat...

byebye<333

Kommentarer
Postat av: amanda

Du bad aldrig snällt(a)

haha skoja

2009-09-10 @ 16:29:48
URL: http://amandabp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0