Stan

Tjoolulu!

Jag vaknade för typ två timmar sedan. Jag har duchat och nu ska jag göra mig i ordning. Ska snart till stan med Hanna och Niina. Det ska bli myspys. Jag var ju i stan igår också med bäääätsish Amanda. Vi köpte våra danskläder och vi hade faktiskt riktigt tur med shoppingen också. Jävligt ovanligt så vi var på jättebra humör. När vi hade köpt allt vi skulle kom bäääästish Hanna och vi gick till tacobar och åt middag. Vi satt där i typ två timmar och det var jätte mysigt. Det var länge sen det bara var vi så vi hade jättemycket att prata om.
När vi skulle hem och var påväg mot tåget så kom jag på att jag hade glömt min påse på tacobar så vi fick springa tillbaka och hämta den. Eftersom vi hade så tur med shoppingen igår så fanns den ju självklart kvar :).

Nu måste jag sminka mig. Seee ya!
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0