Pluggat klart

TJOOOWIIEE!

Nu har jag pluggat klart. Eller nästan i alla fall måste bara lära mig det jag ska säga på redovisningarna i morgon lite bättre. Det borde gå ganska snabbt. Jag funderade just på vad jags ska göra nu. Jag kom fram till att jag antingen skulle sätta mig och rita lite eftersom jag vill få upp nya teckningar på hemsidan eller så skulle jag bada. Det blev bad tillslut eftersom jag ritade igår. En bild på mig och Elin, som hon sedan fick idag i skolan :D hon blev superglad! Hon ska försöka skana in den och skicka den till mig för jag glömde göra det så jag kan inte lägga upp den på hemsidan än. Jag gör det om några dagar antagligen.

Hanna har lagt upp den fulaste bilden på mig som ni kanske såg... (det var hon som skrev det föresten fegisen själv vågar bara inte erkänna det...) Haha där kom min hemdishhhh Hannish!!<3 love ya!

Nu ska jag ta med mig musiken in till badrummet och sedan chilla i badet.

Puss sålänge suckers!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0