Länge sen!

Shaaaaaa!

Jag har fått för många klagomål om att jag skriver för sällan så nu hoppas jag att alla blir nöjda och glada när jag säger att jag ska försöka skriva minst nån gång varje dag :) !

Idag har vi haft en onödig dag i skolan. Hela dagen gick ut på att prata om databeronde vilket jag inte är och förmodligen alrdig kommer bli så det var inte så intressant. Visste redan det mesta.
Vi fick i alla fall sluta klockan ett så det var inte så farligt.

Just nu sitter jag och pumpar musik på högsta volym. Ska snart börja plugga. Vi har matteprov på tisdag och det kommer INTE gå särskillt bra. Jag fattar ingenting! Hjälp mig...
I morgon ska jag till stan med Amadiiita. Vi ska köpa kläder till dansen så vi e skittaggade!!!!!!!! Det ska bli superkul för vi träffas ju inte så ofta längre eftersom vi inte går i samma klass och inte har rast samtidigt. Vi kan typ bara prata ordentligt på tisdagar när vi åker till dansen. Då har amanda samlat på sig så mycket att hon pratar från att vi träffas till att vi säger hejdå. Hahaha söötis<3.
Dansen är försten skitkul. Det blir bara roligare och roligare för varje gång :D!

seeee ya<3

Kommentarer
Postat av: amanda

äntligen :D

2009-10-08 @ 17:39:47
URL: http://amandabp.blogg.se/
Postat av: olivia

glömde du inte något nu emmelie? :o

2009-10-08 @ 18:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0