Torsdag

Shaaa!

Idag har jag varit i skolan. Jag började klockan 9.25 och slutade innan lunch så dagen har varit brabra. Hittills i alla fall. Snart ska jag åka iväg med pappa och ta grissprutan :P, haha nej men ska tydligen vaccinera mig. Det känns rätt lugnt, jag har aldrig varit speciellt rädd för sprutor och sånt.

Om en vecka fyller jag år och jag har absolut ingen aning om vad jag önskar mig. Det är skitjobbigt för alla frågar men jag har faktiskt inget svar... Pess fyllde ju år igår så nu tycker jag att du och Hanna får skicka bilderna!

Puss<3

Kommentarer
Postat av: tina

vilken tur att jag har min present klar.. bara ligger här o väntar på att bli öppnad... ;) think you like it! ;)

2009-11-05 @ 17:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0