Linn och Ems dag...<3

HELLO SUCKERS!

Idag var det min och Elins dag, det är allt jag tänker säga...
Jag och Elin tog också första steget idag, haha allt jag tänker säga där med:P...

I alla fall. Idag började vi klockan 9.25 med matte. Jag tycker det känns som om matte lektionerna bara blir längre och längre så det är fett segt, JAG HATAR MATTE! Efter matten hade vi datorkunskap, den lektionen var i alla fall lite roligare än de andra vi haft på senaste tiden (a) haha...
Efter datorkunskapen hade vi en tråååååkig föreläsning, sen åkte jag hem :P.
När jag kom hem tittade jag på Johan Falk och nu sitter jag här.

Så såg dagen ut. Inget kul för er att veta den var bara kul för mig, hehe :D!

PussPuss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0