jag hatar matte!

Hejsan!

Idag har jag verit i skolan. Jag bösjade ju klockan ett så jag fick en lång sovmorgan. Sov till klockan elva sen skussade mamma mig till skolan och sen var det matte som gällde. Jag hatar matte. Det måste vara det tråkigaste som finns... Dessutom så har jag matteförhör i morgon så jag får spendera hela kvällen ikväll med att plugga.

Idag är det min sista dag som 15-åring för i morgon blir jag ju 16, hihi. Jag har fprtfarande inte önskat mig något speciellt. Jag vet inte varför jag hade bara inga bra ideer på var jag skulle önska mig så det blev inget.

Nu ska jag plugga, och glöm inte att gratta mig i morgon, tihihi :D!

Pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0