I'm a liar...

Det är ett evigt tjat på att jag inte skriver blogg tillräckligt mycket. Det är iochförsig sant eftersom jag lovade att skriva minst ett inlägg om dagen. Sorry I'm a liar :(...
Idag har jag varit i skolan. Jag är skittrött för jag har bara sovit tre timmar inatt. Vet inte vad det är för fel jag kan aldrig sova nuförtiden.

Sportlovet har varit kul. Jag har gjort lite olika saker men bland annat så har jag gått på premiären av "This is it". Det var skitkul fast Amanda satt och sura. Haha guuud vad kul det såg ut!
Jag har också spelat Lacer doone (vet inte hur det stavas...). Man fick halva priset om man man klädde ut sig, så det var skitkul! Jag var The ring, haha...

Ikväll ska jag gå på nån show på cirkus. Det är typ som en minneskonsert för Michael Jackson tror jag. Vet inte exakt vad det är så jag berättar mer sen. Det ska i alla fall bli kulkul :D!


Haha geeks jag vet...


Kommentarer
Postat av: mormor

hej mitt hjärta, undrar om det inte var höstlov du hade, inte sportlov. kram, din mormor

2009-11-03 @ 08:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0