Dani och Fabio, är SEXY!

Jaaa. jag har så tråkigt, så jag vet inte vad jag ska skriva så jag skriver vad jag skriver liksom "Daaah".
Fabian liksom.. sitter och porrar sig bredvid mig, idag sa han att han tycker att den ultimata kärleks novellen är en porr tidning!
Hanna, meledar alla att hon är inte björn Gustavsson, hon såg ut så igår men jaa.... alla kan ha en dålig hårdag!
Emmelie...... 1337!!
allt jag kan säga liksom.. och ja... Fabio is into Big (. Y . ) och 8=====o

Sen har vi DaNiBooy! Rosa killen, och jaa... har fått en ny låt... som är TETRIS REMIIX! dagens låt.. jag fick tjejerna att strippa.. typ.. kkhmm..

Ooooh! tittta bilden på Astrid.. 2ndra hyllan 1st boken till höger!! (Fabio Sms mer Marika just nu)

hanna är blond.. Fabio också.. Emmelie är Brun.. och Dani.. en buula på bakhuvudet.
Mindre om det.. IGÅR!! SHIT!! RAGNES DATOR!! LIKASTOR SOM EN GAMBIA KUK!! (Emmelies ord)

och nu är emmelie orolig att hennes föreldrar ska läsa deta och bli arga.. men ta det lungt. Jag (Fabian) tar all ansvar.

OCH NU SÅG VI THOMAS!! jaa.. jag ville inte ha med han men han är så jävla cool säger hanna (she got a Crush)
och nu snackar dom om några Emanuel "Sex" lol?`och fabio leker intresserad.. men han är inte det alls.

Jag tycker att vi ska discutera GAY´s jaa.. Dani tycker inte om dom.. Sajk.. han älskar dom, vet du varför?!
MER TJEJER FÖR HAN!!

Vad tycker ni om Huge Hefner? är inte han VÄRDEN SMARTASTE MAN?!
Joo.. enligt Emmelie

Hanna fick en "Sex" dröm mitt framför oss alla.. Guess med who..? Thomas!! THOMAS I VÅRAN KLASS!! och gissa samtidigt som vi lyssnade på Fabios Favorit låt! här får ni den!!



Dethär Va allt från DANI!!

LOVE YO ASS!!!


Kommentarer
Postat av: elinpelin

okej...lite sjukt att läsa men men...hahhahaha

2009-11-10 @ 18:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0