I skolan 18/5

Nu sitter jag med Sandra i skolan. Amanda sitter några meter bort och skriver klart sin uppsats som Nicaragua. Sandra letar balfrisyrer för fullt. Jag vet redan vad jag ska ha. Jag ska sätta upp överhåret i en snygg frisyr och sedan ska jag ha korkskruvar i resten av håret.

Balen är på onsdag. Jag längtar skitmycket. Jag ska åka limo med Sandra, Amanda, Clara, Donia, Anna och Narin. Sen vet jag inte hur det blir.

Försöker fokusera så mycet som möjligt på skolan det sista veckorna nu. Det är så jävla mycket bara så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna. Jag får göra så gott jag kan!

Nu ska jag på hemkunskap...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Mozzzizz

Hej, frågestund hos mej, så fråga på!

2009-05-20 @ 22:08:57
URL: http://mozzzizz.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahaha jaa alltid kul med en sån ju... men läskigt tänk om hela "huset" välter ;o :P333

2009-05-24 @ 13:30:08
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0