Ovanlig fredag

Den här dagen har varit rätt konstig :P. Början av den var skitjobbig. Klockan ringde vid 06:30, fast jag gick inte upp förrän klockan 07:10. Vid tio i 8 gick jag till skolan. Klockan 8 började första lektionen. Nationella prov. Det började med läsförståelse och sen hade vi rast och efter dett gick vi direkt in på hörförståelsen. Proven gick helt okej bra men de var svårare än test proven som vi hade gjort tidigare på engelska lektionen. Efter proven hade vi matte. Där fick vi göra ett till nationellt prov, men det var bara en förberedelse till nationella i matte.

Vid tolv fick vi sluta och då gick jag och jessica hem till mig. Senare kom Hanna och Amanda också. Vi lagade lunch, pastasallad :). Efter maten var Amanda tvungen att gå hem. Jag Hanna och Jessica gick en promenad och köpte krokodiltårar:P. Sen satte vi på en film. Sweeney Todd hette den. Den var ganska konstig. Handlingen var rätt bra bara det att de sjöng hela tiden. Det blev skitjobbigt tillslut!

Med andra ord så har dagen verkligen inte varit som en vanlig fredag.
Nu har Hanna och Jessica åkt hem och jag ska äta middag. Efter det kommer vi nog ses igen.

I morgon ska jag på bounce vid 8. Det ska bli skitkul! Jag längtar verkligen. Jag har hört att det ska vara jätte bra. Man ska tydligen inte ha på sig kläder som man är rädd om för dom kommer typ stänka blod och en massa grejer på showen. Den handlar ju om att man ska övervinna sin rädsla.

Nu ska jag gå.
Pusshej<33




Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: okej, nice ;p

inte så mkt, chilla bara ;D

2009-03-13 @ 19:19:19
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Jennie

gött att sluta vid tolv :)

2009-03-14 @ 12:09:22
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

hoppas du får en bra dag sötnos! :)



kramar

2009-03-14 @ 13:54:59
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Jessica

määh joooo ! :P

DUUUUUU OFC :D<3

2009-03-14 @ 17:30:49
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0