Tråkigt

Jag har inte så mycket att göra just nu. Jag gick in på datorn för att amanda ville att jag skulle skicka en bild till henne. Sen försökte hon övertala mig om att skicka resten av bilderna från igår men jag sa att jag skulle skicka dom någon annan gång för jag har inte tid... eller jag har ingen lust:P.

Jag sitter nämligen just nu och tittar på ett avsnitt från Heroes. Jag älskar det verkligen. Så jävla bra. Jag längtar tills sesong tre börjar. Jag vet inte riktigt när men jag har hört att det ska börja nu i Mars, men jag vet inte om det är sant. Det borde fan vara det för det har varit uppehåll jäkligt länge nu.
Aja nu ska jag titta klart och sen lite senare ska jag och Amanda åka och träna som jag sa tidigare.

Pusspuss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0