Sjuk

Tjinixen!

Jag har inte varit i skolan idag för jag e typ sjuk. Jag har skit ont i halsen och i huvudet. Jag mår lite bättre nu i alla fall än vad jag gjorde i morse så jag ska nog gå till skolan i morgon. Jag vill inte missa för mycket. Dessutom verkar Amandiita sakna mig XD, haha. Skulle igentligen behövt plugga No idag men jag började men orkade inte förtsätta. Inte duktigt av mig. Istället har jag spenderat dagen i soffan. Jag har kollat på två avsnitt av Heroes och så har jag läst skitmycket. Nörd som jag är så läser jag Harry Potter XD, haha...

Nu ska jag gå ut med hunden och sen ska jag nog fortsätta läsa lite. Satte mig vid datorn bara för att skriva det här inlägget ;). Nu måste jag kiiiiiiiila XD!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0