Problem med ny design!

Som ni ser försöker jag byta design igen. Det gick ganska bra tills jag såg hur min header såg ut. Där står det ju om mig själv och vad man kan göra på min blogg... detta vill jag få bort. Jag har försökt på alla olika sätt men det funkar inte :S. Snälla hjälp mig XD. Jag vet inte vad jag ska göra och det ser ju skitdumt ut om det står där. Jag kan bara inte sluta störa mig på det. Det SKA bort!!! Jag ska försöka lite till men om det fortfarande inte funkar efter det så skiter jag i det så länge! Jag pallar inte. Har ju fan försökt hela dan.
I alla fall Amanda hjälpte mig med att få in headern på  bloggen och jag designade den :D. Tack Amanda<33. Dessutom fick jag hjälp med stycket som står på latin från Robin :D. Tack tack <3! Tur att jag kunde fråga honom för jag har ju så jävla dålig fantasi XD!

Första dagen i skolan efter sportlovet var inte så farlig ;). Helt okej faktiskt. Som vanligt. Jag tycker inte att det är så farligt med skola förutom alla jävla homeworks  och prooov XD. Dom förstör verkligen! Annars är det ju rätt kul om man tänker efter...jag menar man har ju typ alla ens kompisar där och man har ju i alla fall något att göra på dagarna.
I morgon ska jag och Amanda till sats. Vet inte om det blir gym eller pass eller bådeoch ;P.

Nu måste jag försöka lite till med headern, får se hur det går :S...

byebye Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0