Michael Jackson <33

OMFG!!! Jag håller typ på att döööööö! Jag har just läst att michael Jackson ska ha 30 spelningar i London i Sommar, innan han slutar. För alla som inte vet det så är jag a BIG fan of Michael Jackson! Jag skulle typ döda för att se honom live ;O. Fan jag har panik jag vet inte vart jag ska ta vägen XD. Fuck fuck fuck... jag måste diiiiiiiit !!!
Jessica hjälp mig. Vi ska dit eller hur???? Vi måste komma på något sätt. Börja spara pengar bruden för här kommer vi :D (kommer aldrig bli så men det MÅSTE bli så!!!).

Nu ska jag försöka sova (vilket aldrig kommer gå efter den här nyheten). Jag har typ ont i hjärtat och kan typ inte andas XD. Vad fan händer? Måste ha vatten XD. Nej jag måste övertala mina päron nu eller nått för jag kommer inte kunna somna annars. Nu är jag skitolycklig :'(. Jag och Jessica brukar typ säga "tänk om han skulle komma tillbaka, då måste vi gå" och titta nu... det är ett fucking mirakel ;O. Sånt händer bara inte XD.

Nu ska jag sova (eller försöka i alla fall :'( ) och drömma om i somar XD.
Jag säger bara keep dreaming Emmelie!

pusspuss<33




Kommentarer
Postat av: Bobbin

hans sista konserter :P

2009-03-07 @ 17:41:01
Postat av: Emmelie

Joo jag vet det:P varför tror du jag har sån paniiik?? :'( Hjälp mej

2009-03-07 @ 22:36:45
URL: http://emmeliejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0