Lång dag!

Idag har det inte hänt så mycket. Jävligt lång dag bara. Den andra hemkunskapsgruppen fick sluta vid lunch för deras Hk lärare var sjuk. Sen fick vi reda på att en vikarie var fixad men då var det inga elever kvar så de hade ingen lektion ändå. Jag slutade vid fyra för jag har ju fucking kurs. Verkligen tråkigaste lektionerna asså. Man sitter typ och läser i femtio minuter och våran lärare vägrar släppa oss några minuter tidigare. Man får alltid sitta till exakt fyra, så jävla patetiskt. Ingen läser ändå inte... alla sitter typ och glor :P.

Jag har precis gjort en ny header. Försökte sätta in den men det blir inge bra så min kära Amandiita får hjälpa mig med det :) (a)<3. Jag blev faktiskt rätt nöjd med den. Jag älskar verkligen olika fotopogram där man kan göra om fotona :). Jag vill ha photoshop, måste fixa det!

Nu ska jag börja plugga No. Jag har prov på torsdag och jag kan inte ett skit ;O! men det brukar lösa sig ändå ;).
Sen på fredag har vi Nationella i Engelska. Hör och läsförståelse. Man får väll se hur det går :S. Jag längtar verkligen tills det är över. Det jag oroar mig mest för är matten, känner på mig att det inte kommer gå så bra...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ahh., jag blir så avis när det är "den andra" gruppen som får sluta och inte jag x)

2009-03-09 @ 18:44:13
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Sandra

tack detsamma =)

2009-03-09 @ 19:05:39
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0