Ingen träning :(

Amanda och jag tränade inte för när vi skulle åka kom vi på att det var söndag och att dom stängde klockan sju. Vi upptäckte detta när klockan var tio över :S Men men vi får åka i morgon eller nått istället.

Jag har just gjort en ny design till min blogg men jag har problem men att publicera den :(. Jag orkar inte göra det nu utan jag väntar tills i morgon när jag har lite mer tid. I morgon är det skola igen :(. Fan också! Jag vill inte.
Nu måste jag gå coh ducha sen ska jag nog lägga mig för jag vill inte gå till skolan i morgon och se ut och känna mig som en zombie. Jag börjar dessutom känna mig lite förkyld och jag ber om att i fall jag måste bli sjuk så vill jag bli det nu den här första veckan för jag pallar inte ligga efter i skolan sen.

Nu ska jag ducha.
Puss och godnatt<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0