Hemmarbetsdag

Idag har jag haft hemarbetsdag, så jag har varit hemma hela dagen. Skönt att vara ledig, fats jag har typ pluggat hela dagen för vi har biologiprov i morgon. Jag kan inte allt jätte bra, men ganska i alla fall...

Vid två idag gick jag en promenad till ica med Amanda för hon skulle köpa godis:P. Medan hon var inne på ica stod jag utanför och vänta med alla hundarna. Så jävla jobbig!!! Alla drar åt alla olika håll och man vet typ inte vart men ska ta vägen. Tappar man någon så sticker dom så det gäller att hålla i kopplet!
Promenaden tog typ en och en halv timme för hundarna ska stanna var tionde meter. I slutet var jag och amanda så sura att vi typ gick och tjafsade med hundarna och sa typ "nej nu får du skynda på"... haha som om dom fatta lixom.
Aja när jag kom hem från promenaden pluggade jag som fan och nu...ÄNTLIGEN... är jag klar! :D

Nu ska jag ducha...
Pusshej<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0