Hemmaaa!

Nu har jag kommit hem från Sandra. Kvällen var jätte mysig och rolig. Först kom vi dit. Just då var inte Sandra hemma för hon hade tydligen gått för att möta oss:S. Haha vi ringde henne och sa att hon och Donia kunde komma hem och när de hade gjort det satte vi oss och snackade i soffan. Efter en stund var det dags att äta middag. Sandras mamma hade lagat jätte god mat som jag tror alla var nöjda med ;).
När vi hade ätit satte vi oss i soffan en stund till. Sen gick vi och fixade efterrätt och satte på en film. Folket röstade fram "Twilight", vilket för mig var helt okej. Jag har redan sett den en gång men det skadar ju inte att se den en gång till. När filmen var slut gick vi ut för att möta Amandas mamma med bilen (Hon hittade nämligen inte till Sandras gata). Sen skussade hon oss hem.

Så nu är jag hemma och sitter här och inte gör så mycket. Eller jo, jag har just laddat hem ett nytt fotoprogram. Amanda tipsade mig om det. Eller tipsade och tipsade :S. Jag fick typ tjata skitlänge för att få henne att berätta vilket det var ;P. Haha sån är Amanda<33.

I morgon ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt. Måste verkligen njuta sista dagen innan skolan. Fan hur ska jag klara mig till påsklovet!?!?. Jag kommer typ slockna efter två veckor eller nått och vara deprimerad restan av halvan ;O. Nej nej nej nu ska jag inte överdriva :P. Jag kommer klara mig fin fintXD. Ta en dag i taget och inte tänka så mycket... hahaha!

Nu har jag inget mer att skriva.
Pusspuss<33



Kommentarer
Postat av: amanda

Du måste skicka alla bilder :D

2009-03-01 @ 12:12:18
URL: http://sjundemaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, för din skull ;)<33

2009-03-01 @ 13:07:40
URL: http://emmeliejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0