Boxning och kompisband :D

Idag har dagen varit precis som tisdagar brukar vara i vanliga veckor. Långa och tråkiga. Det enda som var lite annorlunda var att vi körde boxning på idrotten. Det har vi aldrig gjort föut ;O, undra varför? Jag tycker inte att det var så roligt. Det blev ju inte så seriöst XD. Det är roligare på sats :), älskar det.

Hanna gjorde fyra kompisband på slöjden idag för hon hade glömt sin stickning hemma. Så nu har Amanda, jag, Hanna och jessica varsitt :D. Jag ska ha det på så länge som möjligt. Skittråkigt att dom ramlar av tillslut :(. I alla fall dom blev skitfina. Färgerna var brun, vit och guld (Jag hjälpte till att välja XD).

Klockan sju ska jag åka till sats med Amanda. Sandra ska nog med också ;). Nu ska jag kolla om det finns nått pass den tiden eller om det bara blir gymmet ;)

Pusshej<33


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket bildprogram har du gjort bilden i? jättefin blogg =)

2009-03-03 @ 19:54:59
URL: http://mmatildus.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Picasa3 heter det, kostar inget ;)

Tack så mycket :D

2009-03-03 @ 22:21:17
URL: http://emmeliejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0