Back to reality

Då var det dags, back to reality! Gick upp vid sju i morse efter ett långt tjat från mamma. Man har ju vänt på dygnet helt nu så det känndes som om jag gick upp mitt i natten. Men nu är jag uppe. Det är inte så farligt som jag trodde. Ska ändå bli rätt skönt att veta hur dagen kommer se ut och inte gå och fundera på vad man ska hitta på :P.

Idag kommer vi få reda på svaret från Hemkunskapen. Jag vet inte alls hur det gick. Inte lika bra som jag vill i alla fall. Jag fick stressa igenom det och när jag hade kommit hem fick jag reda på att vissa fick sitta kvar i typ en timme till;O. Jag vill också!!! Haha men nu ska vi inte börja gnälla över gamla saker.

Nu ska jag gå till skolan...
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0