Måndag 1/6 09

Okej det här funkar verkligen inte för mig just nu. Jag har typ tappt suget för att blogga helt och hållet. Jag tänker ta en liten paus ett tag och skriva när jag bara har lust och inte skriva regelbundet. Fast som ni märker så gjorde jag det för länge sen:P.

Aja i alla fall, idag har det ju varit underbart väder. Det känndes ju som om man var utomlands vafan!!;O.
Jag har typ varit i skolan vilket känns fett onödigt eftersom jag inte har något kvar att lämna in eller plugga på så man typ bara sitter där och låter tiden gå. Fan man hade ju kunnat sola och bada liksom!
Efter skolan gick jag hem och lite senare åkte jag och Amanda till sats. Vi sprang och tränade rygg och mage. Det gick faktiskt riktigt bra!


Puss och Kram<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0