Godmorgon

Godmorgon!

Det känns fett skumt. Jag har typ haft ett skitlångt brake från bloggen men idag vaknade jag upp och typ längtade efter att skriva. Bara för att Hanna tjatade på mig att göra det så är jag fast igen. Jag antar att pausen funkade. Nu tar jag nya tag och börjar om på en ny kula. Fan vad gamling det där lät!:S.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Hanna och Jessica ska till stan och jag har inte hört något från Amanda. Egentlingen ville jag åka till stan med min kära syster och äta på någon mysig restaurang nu när det ändå är fint väder, men hon är med en kompis så det går inte. Dessutom så har våra lunchpengar försvunnit;O. Det är fan fett skumt. Mamma hade lagt 500 kronor på köksbänken innan hon åkte och nu är dom fan helt borta! Ska leta lite till men dom finns verkligen inte...

Fan vad jag älskar sol. Dom här dagarna med regn har inte varit någon bra start på sommarlovet. Man får hoppas att solen håller i sig och att det blir ett varmt sommarlov. Om 12 dagar åker jag och Amanda till Thailand. Fyfan vad kul det ska bli. Vi ska åka till två små öar. Dom ligger på den soliga sidag av Thailand så jag tror inte att det blir lika mycket regn som förut när jag har varit i Phucket.

Nu ska jag gå och hämta Ellen hos mormor...
Puss<33

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0