Glad midsommar

Glad midsommar på er allihoppa!

Jag sitter hemma och väntar på ett sms från Hanna. Hon ska sova hos mig idag, eller jag hos henne vi har inte riktigt bestämt ännu. I alla fall hon ville inte följa med sina päron till Eskilstuna så snäll som jag är så erbjöd jag mig att sitta barnvakt åt henne<3. Vi ska äta middag med min familj, min moster, min farbror och mormor och morfar. Sen ska jag och Hanna kanske hem till henne och sova i hennes bod. Eller det är i alla fall vad jag vill men hon verkar inte så pigg på det:(. Amanda kanske är med också :D!

Igår var jag ju i Jakobsberg. Eller vi var bara där en kort stund för hanna skulle byta ett par skor. Vi åkte till donken istället och åt lunch. Sen hittade Hanna självklart ett par nya skor. Haha som vanligt. De var jättesöta, ett par rosa tygskor. Vi fick vänta på bussen i en halvtimme när vi skulle hem och det regnade ju så vi gick in på "Sova" ett tag och provade sängar och massagemaskiner:P...

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0