Fan Hanna har blivit poet!

Jag och Hanna satt och filosoferade lite när Hanna började hitta på en låt som sedan blev en dikt. Jag älskar den verkligen så jag måste lägga upp den här.
Läs och NJUUUUT!!!!<3

De finns en kille på denna jord, så nära att hon kan höra hans lugna andetag, men ändå så långt ifrån...
Hon vet att det är fel, men vill inte fly därifrån. Han tar hennes hand och säger
"dina ögon är det finaste på denna jord, de skimrar som det finaste stenarna man kan hitta".
De lägger sig på en äng och han tar henne i sin varma famn, hon lyssnar till hans hjärta som slår bara för henne, hon är lycklig.
Han kysser hennes panna tills han slutligen hittar hennes läppar. Han säger "Jag älskar dig", och hon är fast i hans famn förevigt. Nu är det hon och han mot världen...


Kommentarer
Postat av: ebba<333

den var asbra ju:DDDDDDDD grym....<3333

2009-06-21 @ 16:08:34
URL: http://ebbajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0