dåligt väder...

Hej alla söta läsare! nu var det grymt längesen jag skrev... jag tänkte skriva ett inlägg nu för att få tyst på min kompis  Hanna som tjatar :)  just nu ligger jag i sängen och tittar på gammla bilder och jag tänkte att jag skulle lägga upp några när jag har kolllat klart :D Nu är det äntligen sommarlov! men det känns typ som höstlov... Vi får hoppas på att det blir finare väder så att man kan steka lite på la playa! men nu ska jag kolla vilka biosar som går i kväll, ska nog gå på någon med tjejerna :) ha det så bra! puss


Haha Hanna ramlade 2 sekunder efter att kortet togs...

2 pedofiler i jakan :S

Hannas fördelsedag med tjejorna :)

Halloween för 2 år sen..

skolavslutning i 8:an

Kommentarer
Postat av: Jessica

ÄNTLIGEN skriver du! :D

2009-06-15 @ 22:52:30
URL: http://jessicariihimaki.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja äntligen skriver hon... :D

2009-06-16 @ 10:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0