Bio

Hej igen!
Idag har jag varit riktigt duktig! Jag har faktiskt städat mitt rum *grymt stolt!*. När jag hade gjort det ringde jag Hanna och hon kom hem till mig. Då fick vi veta av Amanda att hon, jag, Hanna och jessica tydligen skulle gå på bio. Det var ju självklart lugnt för mig och Hanna eftersom vi har fått gratisbiljetter fråna skolan. Fan vad vi e grymma Hanna, eller hur!?. Hanna fick för bästa betyg och jag fick för bästa betyg och bästa kompis :P. Sorry om jag skryter men vi är fan fett stolta!

Vid halv sex åkte vi till stan. Vi åt middag och gick till hemköp. Sen såg vi att klockan var sju och då började bion. Fan lite panik där asso. Jag och Hanna fick springa till bion (som vanligt). I alla fall bion var skitbra. Det hette "My bloody valentine" och var i 3D. Typ den läskigaste film jag sett men jag kan verkligen rekomendera den!

Nu ska jag fixa en ny header till bloggen. Nu ska jag liksom börja om på en ny start och börja skriva igen. Känns som att det behövs!

Byebye puss<33


Hanna i min säng med min bejbi<33



Säääääxy med 3D glasögon XD<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0