Fotbollsträning

Idag har jag och Hanna tränat inför landslaget. Det gick skitbra faktiskt. Hanna kom och mötte mig med sin Messi tröja och sin fotboll, haha. Hon började träningen med att skryta genom att säga "Igår när vi körde klockan klarade jag faktiskt 8 stycken" . Sen kom moa, proffset själv och satte 15. Nytt rekort fan (a). Mouhaha där fick hon!
När vi hade tröttnat på fotboll stack vi till våran specialpark, haha där finns en massa vinbär och där fortsatte också fotbollsträningen. FYFAN vad grymma vi kommer bli, haha NOT!
Aja vi hade i alla fall skitkul!

Ikväll har jag varit extra duktig och lagat mat till hela familjen. Taccos ofcourse! Min specialitet, och där ingår även spagetti med köttfärsås XD!

Puss så länge<3


Hanna banan ritar hjärtan överallt!<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ser ut som om att mitt ben har gått av på bilden "/ Mitt skrik är ju också vackert! opera nästa?

2009-07-20 @ 23:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0